Lak Nubar - Wild Life

Můj první opravdový lak. Jo, já vím, že jsem to tvrdila už u Short & Sassy, ale ono je těžké určit prvenství, protože zatímco ke mně putovaly laky China Glaze z Ameriky, koupila jsem si laky Nubar z modelaznehtu.cz.

Značku Nubar mám hodně ráda. Hlavně kvůli douchromům. Co se týká krytí, efektu na nehtech (páč znáte to - v lahvičce super a na nehtech pak druhou barvu nevidíte ani kdybyste si oči vykoukali), originality barev a ceny, tak Nubar prostě nemá konkurenci.

Další věc, která se mi u Nubaru líbí, jsou kolekce zaměřené na jednu barvu. Stejná barva na šest způsobů - to je něco, co fakt můžu. Do laků jsem se zakoukala zrovna v době zelené kolekce Going Green. Nakonec mám myslím celou, ale Wild Life stejně vede. I když dost lidem se určitě nebude líbit. Má v sobě přesně tu kombinaci barev, jakou mají moje "hnojačkové" oči. Základní barva je lehce jedovatá zelená, odlesky jsou měděné a lak jimi opravdu nešetří. K dobrému krytí stačí tuším dvě až tři vrstvy.






Stříbrné náušnice "Pro žabičky"
Dnes jsem zjistila, že mám lak už celý skoro pryč. Za to ovšem nemůžou nehty, ale moje nejúspěšnější náušnice na Fleru. Asi nejsem jediná, kdo ladí náušnice s očima ;)

Většinu šperků dělám jen jednou, ale když se nějaké hodně ujmou, je škoda je nezopakovat.

Osobně se mi víc líbí fotka druhých "wildlifových" náušnic a přívěsku, takže si neodpustím je sem lupnout s odkazem aspoň v malým ;)


No a ještě trocha narcizmu na závěr: Zelené stíny a zelené náušnice - moje oblíbená zcela neoriginální kombinace.

4 komentáře:

  1. No ty náušnice jsou fakt nádherné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! Doufám, že Ti přišly hezké i naživo. Vůbec to nedokážu objektivně posoudit, jestli fotka odpovídá, nebo ne. Čím víc to řeším, tím víc jsem z toho jelen.

      Vymazat
    2. Moc hezké jsou, i když ještě víc jsem slintala nad tím přívěškem co má Mirka;-)

      Vymazat
    3. Jé, to mě těší ;) Mirčin přívěsek je Zoya Charla, která nějak zežloutla, takže vypadala, jako Ivanka, ale ne úplně - neladila k naušnicím. Pořád jsem se nemohla odhodlat hodit ho do ředidla a zrecyklovat, takže jsem byla ráda, že jsem se ho "zbavila" :)
      Až budu příště vyrábět s Charlou nebo s Ivankou, tak na Tebe budu myslet ;)

      Vymazat