Moje sbírka laků na nehty

Za několik let sbírání se mi povedlo nasyslit myslím hezkou hromádku laků. Toto je stav z roku 2011:
Abych měla přehled, co všecko vlastně mám, udělala jsem si tabulku v Google Docs, na kterou se může každý podívat:


Nejraději mám třpytivé a metalické laky. Sem počítám i dnes hodně módní "foil" laky, protože nevím, jak se to překládá česky. 
Moji největší láskou, jsou laky, které mění barvu podle úhlu pohledu: duochromy a multichromy. Když vidím nějaký nový, je to vždycky zkouška mé silné vůle.
Docela ráda mám i laky efektové - takové ty, co jsou sami o sobě skoro neviditelné, ale mění barvu laku pod sebou. 
Glitrové laky mě moc neberou - prostě laky se smetím :) I když se to smetí někdy hezky blýská. Taky hodně zanedbávám krémové, ale semtam nové zajímavé barvě neodolám.

Oblíbené barvy: červená a zelená. A tyrkysová. A pak všechny ostatní :)

A co se svou sbírkou dělám? 
  • V první řadě stojí laky za mými šperky, které prodávám na Fleru. Díky nim nemusím mít starost, že všecky laky nestihnu do konce života vypotřebovat.
  • Na dalším místě jsou nalakované nehty - můj nejoblíbenější šperk. I když nosím nenalakované nehty častěji, než bych chtěla, protože při vyrábění šperků pracuju s ředidly a lak dlouho nevydrží. 
  • Na třetím místě jsou laky jako relax. Když mám čas pro sebe a je světlo (což se, upřímně, stává velmi zřídka) vysypu si do postele vzorky laků, přehrabuju se jimi a skládám si je podle odstínů.

Žádné komentáře:

Okomentovat