Lak OPI - The Show Must Go On

Já jsem teda blogerka na baterky. Děkuji všem za milé komentáře a omlouvám se, že jsem je nechala bez odpovědi. Jsem si jich totiž všimla až teď!

A teď už k laku, který vám chci dnes ukázat:
Minulý příspěvek jsem zakončila romantickým vyznáním svému muži, což se mi docela vyplatilo, protože z toho byl nějakou dobu roztomile dojatej. 

Ovšem věta začínající "Občas si It's A Girl nalakuju..." má i alternativní konec: 
... a pak se zase brzo odlakuju a nalakuju si něco hezkýho, výraznýho a třpytivýho. Třeba Lak OPI The Show Must Go On


Lak The Show Must Go On pochází ze zimní kolekce 2010 Burlesque. Kolekce se skládala ze 12 laků, z nichž půlka byla glitrová, připadala mi jako variace na zrnění obrazovky a nechala mě zcela chladnou. Druhá půlka byly foil a shimmer laky v teplých barvách a líbila se mi tak, že jsem dala bez zaváhání poslední peníze za sadu miniatur. 

Tedy trvám na tom, že jsem si koupila jen jednu sadu všech šesti miniatur, ale Google mě přesvědčuje, že nic takového nikdy neexistovalo a že jsem si prej musela koupit dvě sady po čtyřech lacích. Což by ovšem znamenalo, že jsme se nějakým záhadným způsobem zbavila dvou miniaturek, které jsme měla navíc. Což bych si pamatovala. A taky bych si určitě pamatovala ten vnitřní rozpor, který bych nad dvěma možnostmi prožívala. I to, že jsem nakonec prohrála boj se svým racionálním já a koupila za poslední peníze obě sady. Prostě divný. Ale to je jedno. Mé racionální já mi tichým hláskem uvnitř mé hlavy právě vysvětluje, že strávit půl hodiny pátrání po tom, jaké existují sady miniatur Burlesque kolekce a pak tím celý odstavec obtěžovat čtenáře, není zrovna, to, co bych chtěla dělat.

Takže z půlky Burlesque kolekce jsem byla nadšená. Půlku této půlky jsem si nalakovala asi tak jednou a tím to zhaslo, ale zbývající tři laky jsou jedny z mých fakt nej. Tento, Tease-y Does It a Alice's Big Break. Takže za mě opravdu krásná kolekce a asi i trochu nedoceněná.

A jaký že tedy je ten lak? Jedná se o duochrom, nebo možná i multichrom, záleží na tom kolik červených barev rozlišujete. Obsahuje malinově červenou (základ), růžové odlesky a přechod až do oranžova a zlatava. Je fakt hodně výrazný, takže nic pro stydlivky, nic do školy, nic do zaměstnání (většiny zaměstnání), ale stejně je nádherný. Má foil finish (čímž jsem narvala obě slova, která neumím přeložit do jedné věty) a kryje v pohodě ve dvou vrstvách.

2 komentáře:

  1. Jak je možný, že já lakový maniak nějak přehlídla, že vůbec byly sady miniatur?:-D Ale možná je to tim, že jsem je chtěla rovnou velký, páč třpytky to jako můžu. Akorát tenhle se mi na mně bohužel nelíbil a přitom je tak krásnej.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosimtě, hlavně nezvyšuj moji paranoiu ohledně těch miniaturek, jo?!
      Máš pravdu, že ten lak asi není moc slušivej. Krásnej, ale vypadá tak nějak vulgárne? Lacině? Nevím. Mám pro něj uplatnění hlavně ve špercích - v malinkých pecičkových náušnicích vypadá moc hezky. To, že jsem je ještě nikdy nestihla nafotit, než je někdo adoptoval, to jenom dokazuje. :)

      Vymazat